Rastislav Krivoš-Belluš

UGR1 - Úvod do počítačovej grafiky

1.cvičenie

2.cvičenie

3.cvičenie

4.cvičenie

5.cvičenie

  1. Pri vykreslení implementujte Z-buffer na zistenie viditeľnosti. Zobraziť môžte aj objekt načítaný ako model zo súboru objektov (vrcholy číslované od jednotky).
    12
    455 525 -100
    425 555 -100
    172 175 0
    202 145 0
    345 525 0
    375 555 0
    628 175 -120
    598 145 -120
    170 241 -140
    170 199 -140
    630 199 0
    630 241 0
    6
    0 1 2
    0 2 3
    4 5 6
    4 6 7
    8 9 10
    8 10 11
    

    glMatrixMode(GL_PROJECTION);
    glLoadIdentity();
    glOrtho(-0.5, sirka-0.5, vyska-0.5, -0.5, 0, 1);

6.cvičenie

7.cvičenie

8.cvičenie

9.cvičenie

10.cvičenie